úterý 15. dubna 2014

Druhé Vánoce se Zajícem v krabici

Jako dospělé se mi zas tak často nestává, že bych se jako dospělá těšila jako malé dítě. Ale přiznám se, těšila. Včera mi přišla na telefon zpráva, že mi pošta zítra doručí balík. Jaký balík? Já jsem si přece nic neobjednala... Že by nějaký tajný ctitel? A pak mi to došlo. V tom všem shonu jsem zapomněla, že jsem si před měsícem nadšeně objednala Zajíce v krabici (Zajíci v krabici zde). Je to skutečně krabice, krabice plná netradičních opravdu kvalitních potravin. Ty posílají každý měsíc. A vy ani nevíte, co v nich je, protože je to tajemství. Dokud je neotevřete. Připadala jsem si jako malé děcko večer o Vánocích. (Přiznejme si, že tvar velké krabice nás všechny láká od dětství, nikdo přece neměl rád ty měkké dary.) 




  Ta krabice je tak roztomilá, že jsem se o tom musela podělit a doufat, že tomu nadšení podlehnete třeba tak jako já. Za měsíc mi přijde další krabice a já už se teď těším jako malé děcko. Ale abych vám přiblížila důvod svého nadšení, popíšu vám, co v té krabici vlastně bylo. (Pokud nejste nadšenci zdravé výživy, dál asi ani nečtěte...) 


 

Balení obsahovalo dýňovou mouku, u které jsem překvapením zjistila, že je tmavě zelená, kaštanové vločky, směs na bezlepkový detox chléb s bio ostropestřcem, kakaové máslo, pražené kakaové boby, lahvičku naprosto luxusního kakaového prášku. Celý balíček obsahoval ještě pár pohlednic s recepty z přiložených surovin a letáček od Zajíců v krabici, kde všechno podrobně vysvětlují. 



Zkuste taky podlehnout Zajícům v krabici!

Žádné komentáře:

Okomentovat